پیکر پاک و مطهر شهید فرید کاویانی لرد اولین شهید مدافع حرم جنوب استان اردبیل (کوثر و خلخال) فردا سه شنبه (95/05/۱2) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش کوثرخبر، پیکر پاک و مطهر بسیجی و مدافع حرم شهید فرید کاویانی لرد فردا از ساعت 10 صبح از میدان جانبازان خلخال تشییع خواهد شد.

پیکر این شهید مدافع حرم عصر دوشنبه در میان استقبال امام جمعه، استاندار، جمعی از شهروندان و مسولان استان اردبیل وارد فرودگاه اردبیل شد.

به همین جهت از عموم مردم فهیم و شریف شهرستانهای کوثر و خلخال دعوت شده است در راستای پاسداشت حرمت خون شهیدان، با شکوه هرچه تمام تر در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر شرکت نمایند.

 

 

دکتر بشیر خالقی، نماینده شهرستانهای کوثر و خلخال نیز طی بیانیه ای شهادت فرید کاویانی لرد، اولین شهید منطقه کوثر و خلخال را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت اولین شهید مدافع حرم منطقه خلخال و کوثر شهید والامقام فرید کاویانی لرد را که در راه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و مبارزه با تروربست های جنایتکار به درجه رفیع شهادت نایل گردیده، به مردم همیشه در صحنه خلخال و کوثر بخصوص اهالی روستای لرد و خانواده مکرم کاویانی تبریک و تسلیت عرض نموده و از ایزد منان مسئلت دارم روح متعالی آن شهید را با ائمه معصومین مشحور گرداند.

امید است اهالی متدین شهرستان خلخال و کوثر در جهت پاسداشت مقام شامخ شهید در مراسم تشییع پیکر مطهرش هرچه با شکوهتر شرکت نمایند.

دکتر بشیر خالقی نمابنده مردم شریف خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی.

 

 منلع : کوثر خبر

 


 

 

رئیس کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال:

 

پیکر شهید فرید کاویانی‌لرد فردا در زادگاهش تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: پیکر شهید فرید کاویانی‌لرد فردا در زادگاهش تشییع می‌شود

رئیس کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال گفت: پیکر شهید فرید کاویانی‌لرد فردا در زادگاهش تشییع می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،علی نظری شیخ احمد امشب در نشست با خبرنگار فارس اردبیل در خلخال ضمن تسلیت شهادت شهید فرید کاویانی لرد گفت: شهادت در مکتب اهل بیت(ع) و مخصوصا حرم حضرت زینب(س) افتخاری بود که نصیب شهید فرید کاویانی لرد شد و مردم شهرستان خلخال به این فرزند دلیر خطه خلخال افتخار می کنند.

 

وی با تسلیت اعضای کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال و اعضای شورای تامین شهرستان خلخال گفت: صبح فردا با حضور مردم شهیدپرور از میدان جانبازان تا زادگاه این شهید در روستای لرد تشییع خواهد شد.

 

رئیس کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال گفت: پیکر شهید فرید کاویانی‌لرد فردا در زادگاهش تشییع می‌شود.

 

فرماندار خلخال با تقدیر از مردم قدرشناس خلخال در مراسم تشییع شهید سید ناصر ناصری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در روز شنبه گفت: شهرستان خلخال از دوباره رایحه شهادت را در خود خواهد دید.

 

نظری از زحمات ادارات ذیربط در مراسم تشییع شهدا تقدیر و گفت: فردا نیز به نحو احسن و شایسته‌ای در شان شهدای انقلاب و مدافعان حرم مردم خلخال پیکر این شهید مدافع حرم با احترام استقبال و بدرقه خواهند کرد.

 

وی نوشیدن شهد شهادت در آستان مبارک حرم حضرت زینب(س) توسط این بسیجی شهید به خانواده معظم شهید کاویانی لرد تسلیت گفت و از درگاه معبود منان صبری عظیم را برای خانواده آن شهید معزز خواستار شد.

 

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال از حضور مهمانان استانی و در راس آن استاندار معزز استان اردبیل و جامعه روحانیت در تشییع پیکر شهید ناصر ناصری  و مردم قدر شناس خلخال، هشجین، کلور و روستاهای مسیر تقدیر کرد.

 

نظری در پایان بخش سخنان خود گفت: تعداد شهدای خلخال از مرز 500 شهید گذشت و این نشان  از  فرهنگ والای مردم خطه خلخال در دفاع از کشور، دفاع از حریم اهل بیت و تبعیت کامل از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

منبع: خبرگزاری فارس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: